Barátommal vágtunk neki a 72 órás horgásztúránknak amit ilyenkor már az ember napokkal előtte izgatottan vár és amikor eljön a nagy nap már teljesen felpörgetett állapotban lesz.
Szép halakat fogtunk ,a mennyiség lehetett volna több is de ilyen változó ingadozó időjárásban nehéz helyzetünk volt. Szinte folyamatos szembe,oldalszélben pecaztunk amit nehezített a kedd reggelre már 0- -1 hőfok ot mutato hőmérő is. De mi nem adjuk fel soha.
A tavon senkinek nem huzta ez idő alatt sajnos,ezért gondoltuk nem a technikával lesz a baj,hittünk a modszereinkben.
En bojlival es egy bottal a 3-bol feederrel támadtam,barátom metod feeder technikaval probalta partra csalni a halakat.
A sok probalkozás és küzdelem meghozta valamelyest az eredményét. Sikerült még pár szép nagyobb halat a partra csalni de akadtak kisebb dévérek is.
Szuperül éreztük magunkat ,ez köszönhető volt a mesés természet adta környezetnek ,szép halaknak és a nagyszerű horgásztársaknak akikkel időközben megismerkedtünk.
Bátran ajánlom ezt a tavat minden horgász társamnak:)